poniedziałek, 25 listopada 2013

Bluzy - udane zakupy :)

Lubię wybrać się od czasu do czasu na zakupy do sklepu H&M







Niektórzy pokręcą nosami , że przereklamowane , że sieciówka itp. A ja lubię .
Nie wszystko mi się tam podoba , ale też nie wszystko kupuję .
Zawsze jadę z określonym pomysłem na zakupy. I z reguły wychodzę ze sklepu zadowolona



.
Ostatnio wypatrzyłam dla dzieciaków fajne bluzy .

Julka lubi ubierać się ładnie , ale wygodnie.
Lubi miękkie spodnie , bluzy , leginsy .
Wypatrzyłam jedną taką bluzę . Szara , mięciutka , miła . Niby prosta , niby zwyczajna , ale dzięki naszytemu koronkowemu sercu nabrała szyku . Julka jest nią zachwycona.




Alan dostał bluzę w kolorze zielonym , z kapturem.
Ale nie jest to zwyczajna bluza !
Jest czarodziejska .
Gdy mój synek ją zakłada zamienia się w małego dinozaura .
Chodzi po domu z kapturem na głowie i wydaje dziwne dźwięki . Najchętniej spałby w niej .



Fajnie , że teraz są takie niezwykłe ciuszki , do tego bardzo dobrej jakości . Po upraniu w pralce nie gubią kolorów i fasonu .
Polecam.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz